Voor Wie?
Wij werken graag voor organisaties die zich bewust zijn dat ze meer rendement en plezier kunnen halen uit hun: Klanten, cliënten, relaties, accounts, gasten, fans, patiënten, leden, gevers, burgers, bezoekers, medewerkers, leveranciers, sponsors, collega’s, reizigers, kopers, partners. Bij voorkeur in combinatie met elkaar.

Door Wie?
Vanuit Timpulse werken een tiental ervaren klantgerichte experts (adviseurs, trainers & coaches) samen om onze klanten te helpen meer rendement en plezier te halen uit hun relaties met hún klanten, medewerkers en leveranciers. De klantgerichte experts van TIMPULSE beschikken stuk voor stuk over jarenlange praktijkervaring in B2B en B2C-markten in verschillende branches om als liaison tussen de verschillende disciplines in en tussen organisaties de verbinding te maken.

Frans van Rheenen
TIMPULSE is opgericht door Frans van Rheenen. Frans kan buigen op bijna 25 jaar klantgerichte marketing- & saleservaring, zowel vanuit de lijn als vanuit een adviserende rol. 

Als managing consultant sinds 1997, voor Ernst & Young Consulting en later voor Atos KPMG Consulting heeft Frans diverse gerenommeerde organisaties geadviseerd en/of ad interim ondersteund bij het verbeteren van hun klantgerichte marktbenadering. Frans heeft concrete werkervaring opgedaan in zowel B2C- als B2B-markten, bij bedrijven als de NS, Alliander, YACHT, Loyens & Loeff,Gemiva-SVG, AEGON, KPN, PCM Uitgevers, Nederlands Rode Kruis, Eneco Energie, Fortis (ASR), Delta Lloyd, RWE en Het Financieele Dagblad / BNR.

Door de jaren heen heeft Frans zich ontwikkeld als een zeer enthousiast trainer, coach en facilitator ten aanzien van klantgerichte verbeter- en trainingsprogramma’s.

Meer lezen over Frans?

 

DelenShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone