Aannames en zendingsdrang
Wij zien dat de (commerciële) interactie tussen klanten en aanbieders van producten en diensten veel te wensen overlaat. Er wordt slecht of zelfs niet geluisterd omdat aannames en zendingsdrang (nog) steeds de boventoon vormen. Het resultaat hiervan is dat klanten zich niet begrepen voelen in hun behoefte, hun belangen en hun verwachtingen. Dat is zonde van alle tijd, moeite en kosten.

Eerst verbinden
Bij Timpulse zijn we ervan overtuigd dat het beter kan als managers en hun medewerkers (de aanbieders) eerst ‘begrijpen alvorens begrepen te willen worden’ en zich openstellen om te ‘delen en samen te werken’ met elkaar en met de klant. Eerst verbinden, dan verdienen.

Spelregels
Wij ervaren dat de spelregels van klantgerichtheid (zowel intern als extern), voor het oprapen liggen in de dagelijkse praktijk van ieder mens. De zogenaamde WOW- & AU-ervaringen. We helpen onze klanten graag om die spelregels te vinden en vervolgens te benutten.

 

DelenShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone