INSPIREREN & VERBINDEN!

Wij zien dat de (commerciële) interactie tussen klanten en aanbieders van producten en diensten veel te wensen overlaat. Er wordt slecht of zelfs niet geluisterd omdat aannames en zendingsdrang (nog) steeds de boventoon vormen. Het resultaat hiervan is dat klanten zich niet begrepen voelen in hun behoefte, hun belangen en hun verwachtingen. Dat is zonde van alle tijd, moeite en kosten.

Wij zijn ervan overtuigd dat het beter kan als managers en hun medewerkers (de aanbieders) eerst ‘begrijpen alvorens begrepen te willen worden’ en zich openstellen om te ‘delen en samen te werken’ met elkaar en met de klant.

Eerst verbinden, dan verdienen.

Door praktijkoefeningen en reflectie laten wij onze klanten zelf inzien en ervaren waar klantgericht werken ‘echt’ over gaat. Behandel een klant zoals jezelf als klant behandeld wilt worden. 
Door praktijkprogramma’s laten wij managers, medewerkers en hun klanten vanuit een gezamenlijk doel en belang “bewuster” samenwerken. 
Door de commerciële vraagstukken vanuit een integrale context te bekijken, ontstaat een scherper beeld over de vraag achter de vraag en een betere structurele oplossing. 

Wij trainen, coachen & adviseren managers en hun medewerkers binnen profit en non-profit organisaties alleen en/of in groepen om hun klanten beter te begrijpen en te bedienen. 
Wij implementeren programma’s om de klantgerichte aanpak in de praktijk direct toe te passen.

Wij werken voor profit en non-profit organisaties die méér rendement willen halen uit hun managers, medewerkers en klanten. Bij voorkeur in combinatie met elkaar.

DelenShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone